۱۳۹۰ تیر ۱۰, جمعه

سید علی دوستت دارم!

خامنه ای تظاهرات مردم سوریه رو زیر سوال برد. بعضی ها تو وبلاگستان از بی شرمی سیدعلی صحبت کردند. بعضی ها اعصابشون از این حرفهای آغا خورد شده. ولی من خیلی خوشحال شدم. از این حرفهای خامنه ای خیلی خوشحال شدم. یادتون می یاد نماز جمعه تیرماه 88 رو که خامنه ای فرمان آتش و کشتار برای مردم سرزمین خودش رو داد؟ حالا بعد از دو سال نیگاش کنید. نه راه پس داره نه راه پیش قداستش هم زیر پا له شده جایگاهش متزلزل شده، تقلباتش توسط اصولگراها داره رو می شه، آمار و ارقام دولت که ازش دفاع کرده بود داره زیر سوال می ره و.... خشم یه ملت رو به طرف خودش متوجه کرد.
حالا، حالا همین سخنرانی رو در مورد مردم سوریه کرده، می دونید؟ خوشحالم. چون سرنوشت خودش رو با سرنوشت بشار اسد گره زده. اگه مردم ما بعد از دوسال خزیدن پشت کامپیوترهاشون و از توی خیابون ها به فضای مجازی رو آوردن اما مردم سوریه با تقدیم هزاران کشته به سرزمین شون باز هم هر روز پرشورتر از دیروز توی خیابون ها و در مقابل تانک ها حاضر می شن. 
دیکتاتورها همیشه خودشون با اشتباهاتشون خودشون رو نابود می کنن. به همه شما هم با تاکید توصیه می کنم شدیدن خوشحال باشید. از این به بعد اگه ما جرئت نداریم بیایم تو خیابون ها مردم سوریه با هر تظاهراتشون با هر کشته شون یه قدم هم ما رو به هدف نزدیک می کنن. خوشحال باشید. خوشحال

۱ نظر: